Marka Jubilerska przez blogi oraz kolorowe czasopisma

Ze strony sklepu sprzedającego biżuterię srebrną czy złotą trzeba wykonać bardzo dużo pracy aby zaistnieć w internecie, a ze strony klienta trzeba czytać blogi modowe, podążać za blogerkami modowymi oraz słuchać koleżanek i kolegów. Tworzenie marki jubilerskiej przez bardzo drogą reklamę w telewizji czy dużych bilbordów odchodzi do lamusa.

biżuteria reklama

bilbord z reklamą

Klienci kupujący biżuterię srebrną, biżuterię złotą czy zegarki wybierają sklepy na podstawie opinii znajomych oraz opinii jakie zostały im przedstawione przez blogi czy media społecznościowe. Jeszcze niedawno chęć kupowania biżuterii kreowały duże korporacje trzymające bardzo duży udział w rynku biżuterii w Polsce poprzez bardzo drogie reklamy telewizyjne, bilbordy nas otaczające. Duże firmy które są znane dziś na rynku jubilerskim tworzyły coś co nazywają „marka”. Dotychczas takie marki jubilerskie mające na celu sprzedaż biżuterii modne: ostatnio popularne bransoletki srebrne, wisiorki srebrne z bursztynu ręcznie robione tworzyły takie marki w telewizji zatrudniając bardzo drogie modelki czy byłe miss Polski aby z nimi kojarzone były bardzo drogie kolekcje biżuterii. Dziś jest już inaczej, bo każdy wie, że za te działania budowania marki musi zapłacić klient i dlatego tak drogie są kolczyki czy bransoletki w znanych sieciach salonów jubilerskich. Blogi modowe opisujące to co jest dziś modne i to co noszą podobne do nas kobiety nadeszły i zmieniły branżę biżuterii i zegarków.

biżuteria blog modowy

To jest zdjęcie blogu modowego prowadzonego od kilkunastu lat przez pasjonatką jubilerską i znawcą biżuterii i tego co jest modne w biżuterii

Blog o biżuterii to dziś nowoczesny sposób na wypromowanie marki jubilerskiej oraz kolekcji biżuterii, którą ta marka sprzedaje. Taki blog modowy jak ten kształtuje świadomość piękna biżuterii oraz informuje o obecnych trendach w biżuterii. Blogi z natury zawierają przemyślenia autorów je piszących oraz prezentują przykładowe rysunki biżuterii czy audio lub filmy oraz dają możliwość komentowania wpisów przez osoby go czytające. Bloerki oraz blogerzy modowi pisać o ekonomicznej stronie branży jubilerskiej oraz dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z branży o której piszą. Taki porządnie prowadzony blog jak blog ankabizuteria.pl/blog jest pisany przez osobę zajmującą się biżuterią na co dzień i buduje wizerunek całej branży jubilerskiej.

Czy ja spełniam te wymagania stawiane blogerkom modowym i blogom modowym? Zapraszam do komentowania

 

 

Napisano w Ciekawostki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*