Prezentacja brandu , marki biżuterii w sieci jest dobrym wyzwaniem dla nawet doświadczonego eksperta. Mamy dziś na użycia wiele narzędzi takich jak blogi, fora czy social media. Jeśli jesteś ciekawy / ciekawa jak można zbudować świadomość marki Jubilerskiej w sieci przeczytaj ten artykuł.
Na początek musimy zadać sobie pytanie o zalety / korzyści wynikające z tego że bloger pisze o naszej marce / biżuterii. Oto kilka z nich:
* autorzy blogów mogą zamieścić wzmianki o artykule opublikowanym na blogu w social media i tym samym powiększyć zasięg działania takiego artykułu,
* w wyniku opublikowania artykułów na FB czy G+ zwiększa się liczba fanów i zachęca do obserwowania takiej strony z biżuterią przez innych,
* właściciele witryn sklepowych z biżuterią preferują promocje przez blogerów bardziej niż przez tworzenie treści typowo reklamowych,
* rozpoczęcie pracy z blogerami jest dobrym sposobem na rozpoczęcie promowanie nowego brandu i rozpoczęcie dialogu z potencjalnymi klientami – niektórzy mówią, że to najlepszy i najwydajniejszy sposób reklamy,
* Generalnie dziś ludzie bardziej ufają wynikom z wyszukiwania w google.pl czy bing.pl niż bilbordom, zatem należy się spodziewać, że bardziej prawdopodobnie ludzie zawierzą temu co jest napisane na blogu i oopinii o biżuterii tam wyrażonej,
* nawet mała wzmianka o danym brandzie jest pośrednią formą reklamy i może zwiększyć liczbę osób mających świadomość istnienia danej firmy marki,
Dodaj komentarz